Boom


The best way Edition kami buat T.T

Tahun ini kami nak ubah catelog Tshirt Muslimah kami dengan macam di atas. Sebab apa.Kami tengok ada orang cuba sale guna catelog lama kami. Bukan nak halang. Tapi bila tengok dia post iklan sana sini dengan no SSM kami tapi no telefon kami dia padam.

Bahaya bagi pihak kami jika berlaku penipuan. SSM syarikat kami akan kene. Gambar macam ini pasti pakar boleh padamkan juga no telefon itu. Tapi bagi yang bijak bestari. Kalau ada nak buat tempahan banyak. Tolonglah check SSM itu atas no telefon sapa. Tapi kalau malas. Boleh rujuk pada ejen dropship.

Persoalannya kami tak ada dropship yang ada SSM. Semua pelajar2 belaka. Kami risau juga kalau customer dropship tak nak rujuk pada dropship itu terus. Nanti dropship kata kita sengaja buat macam ini dan mereka rugi

Kami fikir kami akan buat satu gambar khas untuk agen2 yang ada tulis agent. Supaya customer agen masih tahu lagi dia adalah agen sahaja. Bukan Dealer ke,  Distributer ke,  Wholesale. At least pelanggan tahu mana agen dan mana dealer. Kami akan bagi tahu pada Agen dropship supaya tidak dibenarkan guna gambar 2016.

Kalau-kalau terjumpa mohon komen dimana iklan tersebut. linkkan.

Contact Form

Name

Email *

Message *