Sistem Butik Vendor Murah

Main Utama
Saya namakan sistem ini SISTEM BUTIK VENDOR yang berfungsi untuk merekod maklumat yang penting bagi butik vendor.

Sistem ini sama seperti Sistem POS cuma ia lebih pada butik vendor. Sistem ini sangat sesuai digunakan bagi kedai-kedai yang mana ada gunakan peniaga-peniaga pihak luar untuk tolong jualkan produk mereka.

Apa Tujuan sistem ini ditubuhkan?
  • Kerana untuk membantu kedai-kedai mengira hasil jualan setiap vendor pada setiap bulan. Ia dapat menjimatkan masa pihak butik dari mengira satu per satu barang vendor

Kenapa sistem ini ditubuhkan?
  • Murah dan Low maintanance. Harga sistem RM 300 untuk 1st year dan RM 120 untuk next year. Setiap tahun jika inginkan Renew sistem ini bayaran hanya RM 120 setahun. Jika masalah sistem dapati insyaallah saya betulkan segera.
 Apa yang membantunya?
  • Laporan bersih vendor setiap bulan boleh dikira serta merta. Tidak buang masa untuk periksa berkali-kali hasil jualan kerana laporan jualan sudah dikira siap2.
Apa kelebihan sistem ini?
  • Dapat tahu status sewa vendor masih berhutang dengan kedai atau belum dengan mudah.
Apa kelemahan sistem ini?
  • Tiada Scaner Barcode kerana modal perkakasan Scaner dan Sticker RM 1400++. Sistem ini boleh connectkan dengan alat-alat tersebut. Itu pun memerlukan masa kedai untuk tampal sticker barcode dan check semula produk tersebut. Mana-mana kedai yang guna barcode sama fungsinya kerana ia untuk pastikan bahan tersebut dengan harga dalam sistem sama atau tidak.

Contact Form

Name

Email *

Message *